Χρειάζεται να έχω κάποια συνδρομή για να συνδεθώ στο Internet με iFree;
Για να χρησιμοποιήσετε τη σύνδεση iFree δε χρειάζεται να έχετε κάποια συνδρομή σε οποιαδήποτε εταιρεία παροχής υπηρεσιών Internet. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μία τηλεφωνική γραμμή (PSTN ή ISDN), έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και ένα modem. Για να συνδεθείτε, χρησιμοποιείστε τα στοιχεία: τηλέφωνο σύνδεσης: , username: ifree, password: ifree.

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Δημιουργείτε μία νέα σύνδεση στον υπολογιστή σας, χρησιμοποιώντας τα ακόλουθα στοιχεία: τηλεφωνικό αριθμό σύνδεσης , όνομα χρήστη (username): ifree και κωδικό πρόσβασης (password): ifree.

Εφόσον όταν συνδέομαι με iFree δεν πληρώνω κάποια πάγια συνδρομή, με ποιόν τρόπο χρεώνομαι για τη χρήση της υπηρεσίας;
H χρέωση της υπηρεσίας είναι απλά και μόνο η χρέωση της κλήσης προς iFree, βάσει των εκάστοτε τιμολογίων του ΟΤΕ (0,20 €/1')

Θα μου κοστίσει κάτι η εγγραφή στην υπηρεσία iFree;
Δεν υπάρχει κανένα κόστος εγγραφής ή ενεργοποίησης! Απλά δημιουργείτε μία νέα σύνδεση με τα ακόλουθα στοιχεία: τηλεφωνικό αριθμό σύνδεσης , όνομα χρήστη (username): ifree και κωδικό πρόσβασης (password): ifree.

Τι ταχύτητες σύνδεσης υποστηρίζει το iFree;
Το iFree υποστηρίζει ταχύτητα σύνδεσης 56k, ISDN 64k και ISDN 128k. Η σύνδεση με ISDN 128k, όταν χρησιμοποιούνται και τα δύο κανάλια, προσμετράται ως διπλή τηλεφωνική κλήση.

Υπάρχει κάποια ημερομηνία λήξης;
Η σύνδεση iFree δεν έχει ημερομηνία λήξης σε αντίθεση με τις συνδέσεις που γίνονται βάσει συνδρομής. Μπορείτε να μπείτε στο Internet όποια στιγμή θέλετε και για όσο χρονικό διάστημα εσείς επιθυμείτε.

Σε ποιες περιοχές είναι διαθέσιμη η υπηρεσία;
Το iFree είναι διαθέσιμο πανελλαδικά. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να συνδέεστε από οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας επιθυμείτε με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις και πάντα με την ίδια ακριβώς χρέωση από όπου και αν καλείτε!

Εχω προεπιλογή άλλης εταιρίας τηλεπικοινωνιών, εκτός ΟΤΕ. Μπορώ να μπω στο Internet με iFree;
Φυσικά μπορείτε αλλά χρειάζεται να κάνετε την παρακάτω αλλαγή:
Είναι πιθανό ο αριθμός κλήσης iFree να μην μπορεί να κληθεί μέσα από τον εναλλακτικό πάροχο (π.χ. TELLAS, FORTHNET, HOL, VIVODI, TELEDOME, LANNET, ΝΕΤ ΟΝΕ, TELEPASSPORT, κ.λ.π.) και να ακούτε από το modem κάποιο ηχογραφημένο μήνυμα.
Σ' αυτή την περίπτωση μπορείτε να περάσετε την κλήση στον ΟΤΕ βάζοντας πριν τον αριθμό κλήσης iFree τον κωδικό επιλογής φορέα του ΟΤΕ: 1777.
Δηλαδή η κλήση γίνεται προς το 1777. Η χρέωση παραμένει η ίδια και η αξία της περιέχεται στο λογαριασμό του ΟΤΕ (στην κατηγορία «Κλήσεις προς άλλα αστικά δίκτυα»), όχι στο λογαριασμό του εναλλακτικού παροχου.

Ποιός είναι ο Τηλεπικοινωνιακός Πάροχος της Υπηρεσίας;
Το iFree, στηρίζεται στο αξιόπιστο, άρτιο και τεχνολογικά προηγμένο δίκτυο του Τηλεπικοινωνιακού Παρόχου Algonet S.A.

 

© 2012 iFree - Απελευθερωθείτε!